uitzaaiingen van uit de alvlees klier

Discussies over leven met/na kanker

Moderator: astrid

uitzaaiingen van uit de alvlees klier

Berichtdoor neelie op wo 20 aug 2008 20:58

mijn vader is in januarie van dit jaar geopeertaan alvleesklier kanker hij heeft een whipple operatie gehad .
naar wat complicatie's is hij nu redelijk goed .
toch heeft hij nu uitzaaiingen naar de lever en zeiden de artsen hier dat ze niets voor hem konden doen .
in het amc kon hij wel mee doen aan een expiriment fase 2 maar we kregen geen hoop van de arts .
nu heb ik wat gehoord over een dr vogl weet iemand daar iets meer over .
ik wil graag wat informatie

alvast bedankt
neelie

Re: uitzaaiingen van uit de alvlees klier

Berichtdoor sadia op za 15 nov 2008 19:37

hallo neelie

ik weet niet hoe het nu met je vader is.
mijn vader heeft geen behandelingen gehad, het was helaas te laat.hij heeft ook een voorstel gehad voor die proefbehandeling. maar de artsen raden het af. mijn vader is uitbehandeld,en wacht nu op wat hij kan doen. hij gaat binnenkort naar marokko, om daar naar een kruidendokter te gaan. er is gezegd dat hij kankerpatienten heeft genezen, en nog veel meer van die enge ziektes. ik denk, 'Baat het niet, dan schaadt het niet' , je moet toch, de medische wereld is nog niet zover om die enge ziekte te bestrijden.helaas, het lijkt de laatste tijd wel of veel mensen om mij heen kanker heeft.

ik hoop niet dat ik je overval met jouw verhaal, maar misschien kunnen we verder wat van elkaar laten horen.

veel sterkte
groetjes van sadia
sadia

Berichtdoor Janis op zo 16 nov 2008 0:17

Hoi Neelie

Wat een rotbericht. Ik weet niet of je al verder heb gekeken op deze site, maar mijn vader is afgelopen zaterdag overleden aan alvleesklierkanker. Bij mijn vader is de operatie jammergenoeg dan ook mislukt. Toch hadden ze tegen mijn vader gezegd dat hij de kerst van 2007 nog niet eens zou halen, nou hij heeft het toch nog wel bijna een jaar vol gehouden en echt niet zielig als een kasplantje hoor. Wij hebben samen echt ongelooflijk veel mooie momenten mee mogen maken en hij heeft er echt nog alles uitgehaald wat erin zat. Ik weet dat je nu een hele slechte diagnose hebt gehoord maar ik hoop dat jullie niet de moed opgeven, want (ik blijf erin geloven) de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Mijn raad is Probeer te genieten van elke dag. Wens jullie heel veel sterkte en kracht

Liefs Petra
Janis

Berichtdoor veravdh op ma 24 aug 2009 15:13

Hallo,

Mijn moeder is 4 weken geleden overleden.
Zij is geslaagd geopereerd aan alvleesklierkanker.
Maar mocht dag 2 al vloeibaar eten en dag 3 al vaste voeding.
Wij denken dat dit mede de oorzaak is dat ze 12 dagen na
operatie is overleden. Mede doordat 2x maag zo vol was dat
er lekkages zijn ontstaan.
We wisten niet beter dan dat ze een voedingssonde zou
krijgen, daarom mijn vraag of jullie familielid wel een sonde
heeft gehad en hoelang daarna gewoon te eten kreeg.
Groet en sterkte, Vera
veravdh

Keer terug naar Leven met/na kanker