De volgende hoofdonderwerpen mogen erbij van mij!

in dit forum ruimte voor kletspraat, serieuze gesprekken die niet over kanker gaan, en ruimte voor discussies over het forum zelf.

De volgende hoofdonderwerpen mogen er wel bij:

kletspraat / cafe / off-topic, dus alles wat niets met de ziekte kanker te maken heeft
10
43%
alternatieve of complementaire geneeswijzen, een discussie platform speciaal voor dit onderwerp
5
21%
meer specifiek per kankersoort (zet even hieronder in een bericht welke dan!)
7
30%
anders? (ook hieronder alsjeblieft)
1
4%

Totaal aantal stemmen : 23

De volgende hoofdonderwerpen mogen erbij van mij!

Berichtdoor astrid op ma 11 mei 2009 17:16

Vind je het forum soms ook een rommeltje, kan je niet vinden wat je zoekt en mis je....
help dan met suggesties, hieronder als het kan (en in een pb als je dat niet wil).

Ik begin eens met een poll over de hoofdonderwerpen...
astrid
Beheerder

Re: De volgende hoofdonderwerpen mogen erbij van mij!

Berichtdoor astrid op ma 25 mei 2009 21:35

op basis van maar een paar stemmen hebben we de "praathoek" geopend. Stomme naam, je hebt gelijk. Alle betere suggesties van harte welkom. En alle praatjes over niet-kanker gerelateerde zaken ook natuurlijk.
astrid
Beheerder

Berichtdoor adaqcra op za 31 okt 2009 13:35

@Astrid: Ja, praathoek... Leeshoek is al beter dan, klinkt leuker en uitnodigender, omdat je er over andere onderwerpen kan lezen er er op reageren.
Praathoek lijkt al gauw kletspraat..., praatjes vulen geen gaatjes, maar kennelijk wel forumpagina's haha. Leeshoek is dan veel beter.
Leeshoek, informatie over wat niet per defenitie direct met het onderwerp kankerbehandeling te maken heeft, maar wel eraan gerelateerd is.
Zijn er nog andere suggesties, omdat er ook van gedachten gewisseld kan worden?

Overigens ik was op zoek naar de pagina, maar ik kon hem niet zo gauw terug vinden op het forum, waardoor ik op deze pagina uit kwam...
Inderdaad zou een boomstructuur zoals Windows Explorer (Win98 bv) laat zien handig zijn. Dan kan je gewoon door de bibliotheek van het forum heen scrollen, want als je een (gezocht) onderwerp onder die benaming nog niet kende is de kans groter dat je het gaat vinden.
Zoeken op naam van auteurs is ook een zinvolle toepassing voor het forum naast het zoeken op onderwerp en/of pathologie.

Maar goed dat het forum Kankerpatient.net er is! XXX

Groetjes
adaqcra

Berichtdoor hema op zo 01 nov 2009 19:24

Hallo Astrid,

Ik zou wel graag een onderwerp speciaal over darmkanker willen, dit is toch een van de meestvoorkomende soort.

Vast bedankt, Hema
hema

Berichtdoor astrid op do 25 feb 2010 14:45

en geldzaken? Ik zie steeds meer dingen over wel en niet vergoeden, verzekeringen enzo. Dat loopt nu door 'over kanker' heen en daar past het volgens mij niet....
astrid
Beheerder

Berichtdoor Huib op di 30 maart 2010 17:37

Beste Astrid,
Hema heeft hier een heel goed punt en ik sluit mij hierbij van harte aan.
Verder vind ik het prima, dat we mogen meedenken.
Hoop van ganzer harte, dat er zo'n rubriek komt.
MTVRG,
Huib
Huib

Keer terug naar De praathoek